collapse

Autor Wątek: Organizacja konferencji firmowej  (Przeczytany 78 razy)

johny

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 39
  • Forum o kredytach hipotecznych i pożyczkach pozabankowych
    • Zobacz profil
Organizacja konferencji firmowej
« dnia: Listopad 02, 2019, 09:53:44 am »
Jakie macie pomysly na organizacje firmowej konferencji?

Jak zaplanować udane spotkanie?

hempel

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 67
  • Forum o kredytach hipotecznych i pożyczkach pozabankowych
    • Zobacz profil
Odp: Organizacja konferencji firmowej
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 07, 2019, 07:26:06 am »
Kilka elementów jakie warto wziąc pod uwagę przy planowaniu takiego firmowego spotkania
miejsce organizacji imprezy - powinno być przygotowane pod kątem planowania konferencji, mieć odpowiedni sprzęt
wyżywienie
dojazd pracowników na miejsce
konspekty i treść
gadżety dla uczestników

Ewentualnie poczęstunek.
 
Jesli nie masz doświadczenia to zawsze są firmy, które mogą takie spotkanie zaplanować.  http://www.chillievent.pl/oferta/konferencje
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2019, 12:52:45 pm wysłana przez hempel »

 

* Polecane pożyczki

* Polecane