collapse

Autor Wątek: Konferencja firmowa Organizacja  (Przeczytany 190 razy)

hempel

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 24
  • Forum o kredytach hipotecznych i pożyczkach pozabankowych
    • Zobacz profil
Konferencja firmowa Organizacja
« dnia: Kwiecień 02, 2019, 07:16:10 am »
Szukam informacji o organizacji konferencji firmowej. Czy ktos moze kiedyś organizował takie spotkanie i napisze jak to ogarnąć?

piet

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 118
  • Forum o kredytach hipotecznych i pożyczkach pozabankowych
    • Zobacz profil
Odp: Konferencja firmowa Organizacja
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 02, 2019, 08:54:09 am »
Zastanów się przede wszystkim nad miejscem, w którym chcesz to spotkanie zorganizowac.Bo miejsce ma tutaj bardzo duże znaczenie. Liczy się tutaj  standard wybranego hotelu lub centrum konferencyjnego. Dobrze jeśli dojazd jest dobry oraz osoby, które biorą udział w konferencji nie będa mialy problemów z dostarciem na miejsce.  Budynek powinien prezentować się estetycznie oraz musi być dobrze wyposażony. Zainwestowanie w wynajem odpowiedniego obiektu w ogromnym stopniu wpłynie na prestiż konferencji i wizerunek jej organizatora.

Nie myślałeś o tym aby skorzystać z usług firmy, która zajmuje się organizacja konferencji? http://www.chillievent.pl/oferta/konferencje Daje kontakt do takiej firmy
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2019, 01:05:42 pm wysłana przez piet »

 

* Polecane pożyczki

* Polecane